lentegroen

woensdag 16 oktober 2013

Snoesje................

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie weer even langs komen op mijn Blog :))
kijk gerust even lekker rond en laat evt. een berichtje achter!
 
Het is alweer even geleden dat ik een kaartje geplaatst heb.
Ben druk bezig met van alles, dus binnenkort weer nieuwe kaartjes!
 
Voor nu vond ik nog een leuke Easelkaart met Snoesje die ik voor mijn moeder gemaakt heb.
 
 
 
 
 
Wit en groen karton van Papicolor.
 
Het mooie zilver/roze scrappapier is van:  
paper chic item 1622, 1623 en 1630
 
Het borduurpatroon is van Jenine Siemerink en  komt uit Hobbytopper:
Miniborduursels & meer
 
Het stempeltje van Snoesje komt van www.hobbynu.nl
en is ingekleurd met Copic Markers.
 
Het kraaltjespatroon is van Larissa.
 
En de gebruikte randpons komt van Martha Steward.
 
Verder heb ik een stukje rood kant, div. kralen,
div. roosjes en wat strass en plakparels gebruikt.
 
Ga ik nu gauw weer verder met nieuwe creaties, tot snel!!
 
Lieve groetjes Karin
 
 

5 opmerkingen:

Giny zei

Prachtig!!!!!daar was mams heel erg blij mee!!
Ben benieuwd naar je nieuwe creaties ;-p

Aleida zei

Je moeder wordt maar verwend! Hele mooie kaart!
groetjes,

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een dotje is het ... zo schattig die stempel... echt vaker gebruiken hoor! En mooi versierd e!

Gr Antoinette

Richtsje zei

Wat een schat van een kaart Karin! Je borduurwerk, ook die met de kraaltjes, ik vind het knap! Het is totaal niet mijn ding maar vind het altijd zo knap als iemand dat zo mooi kan! Verder is alles weer zo prachtig en netjes afgewerkt, helemaal top!

Groetjes Richtje

Ericraft zei

Very clever idea about sewing the beads on this one. looks great