lentegroen

donderdag 26 februari 2015

Succes !!!.......................

Hallo allemaal,

Weer 2 nieuwe volgers erbij, leuk hoor!!
Welkom Katja en Doris.

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb voor 
mijn zoon Patrick en zijn compagnon Wouter. 
 Vanaf 1 maart hebben zij een nieuwe werkplek in 
het voormalig kaaspakhuis van Hoorn.


Zij maken o.a prachtige websites.
(  een beetje reclame maken mag wel   ;))








Het kaartje heb ik gemaakt in hun bedrijfskleuren .
De huisjes heb ik overgenomen van een voorbeeld
die ik vond via google, veranderd en aan elkaar geplakt.
Het pand, raampjes en deur eerst uit zwart gesneden,
tekst geborduurd in stiksteek met wit.
Toen donkerroze erachter geplakt en weer enkele
raampjes + deur uitgesneden en een randje van 2 mm langs de dakrand.
Toen het oranje erachter geplakt, weer enkele raampjes + deur uitgesneden.
en weer een randje van 2 mm langs de dakrand.
Als laatste op de witte kaart geplakt en alleen de raampjes
rechtsonder, linksboven en de deur uitgesneden.
Het overige witte karton van de voor en achterkant van
de kaart, langs de dakrand weg gesneden.



SUCCES geborduurd in kruissteek, 
op het donkerroze geplakten iets groter uitgesneden.
 Toen nogmaals op oranje geplakt en 
weer iets groter uitgesneden.
Langs de dakrand aan de binnenkant van de kaart zwarte lijntjes gezet.


De mannen vonden de kaart erg leuk!!
En hij staat al te pronken op hun buro :))

Lieve Groetjes Karin XX



















3 opmerkingen:

Marleen zei

Gave kaart Karin!
Heel leuk gevonden zo met de huisjes.
Lieve groetjes, Marleen

Giny zei

Dat heb je weer prachtig gemaakt Karin!!!!!!!!

Lieve groet Giny

Miranda V zei

Dit is echt super leuk gedaan! De vorm van de kaart is geweldig gevonden en wat heb je hem leuk gepersonaliseerd! Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog, ik kom nu even bij jou gluren. Groetjes , Miranda