lentegroen

dinsdag 18 april 2017

Hello........

Hallo allemaal,

Ik heb een lente 3-luik gemaakt met o.a borduren,
het mooie papier van de Celebrate Spring serie van Studio Light
en stansjes van div. merken.


Wat heb ik hiervoor gebruikt:

- Wit linnen karton
- Roze Core Color karton: love potion
- Studio Light basispapier 2X: BASISCS234
- Borduurpatroon van Chrissie
- Studio Light uitdrukvel EASYCS556, 558 en 559
- Studio Light stempel: "hello" STAMPCH102
- Studio Light vlinderstans: STENCILSL25
- Studio Light vogelstans: STENCILCS34
- Noor stans bloemenrand: 6002/0476
- Marianne Design stans konijn: CR1340
- Marianne Design stans bezem: LR0433
- Crealies duo-dies hartjes: CLDD34A
- Crealies Nestlies XXL cirkel: CLNestXXL21
- Distress Ink roze: Victorian velvet
- Kraaltjes: 8X roze en 4X geel
- Stukje wit touw 



Uit het roze karton een rechthoek gesneden van 28,4 x 13,8 cm
en dit gerild en gevouwen op 7,3 en 21,1 cm. Beetje rare maten,
maar zo kwam ik het beste uit :)
Uit het wit linnen heb ik 2X een rechthoek van 6,9 x 13,4 en
1X een vierkant van 13,4 x 13,4 cm gesneden
en dit op de 3 delen van de kaart geplakt.
Uit het basispapier 2X een rechthoek van 6,5 x 13
( bij  het ene rechthoek heb ik de tekst gebruikt
en bij de andere de bloemen van het basisvel)  en 1X een vierkant
van 13 x 13 cm gesneden. Deze 3 delen heb ik geruwd en beïnkt
met roze. De 2 rechthoeken heb ik alvast op het linker en rechter
deel van de kaart geplakt. Op het vierkant heb ik het patroon geborduurd.
De kraaltjes vastgezet op de geborduurde bloemen en de driehoekjes.


Uit wit linnen heb ik 2X de bloemenrand van Noor gestanst.
Deze links en rechts achter het vierkant geplakt.
Het geborduurde vierkant in het midden op de kaart geplakt.
De 2 bloemenranden zijn los en heb ik iets naar voren gebogen.


De juiste maat Crealies cirkel uit wit linnen gestanst en deze verhoogd
in het midden van het borduurwerk geplakt. Van het  ronde plaatje met de
tulpen heb ik de rand geruwd en ook beïnkt met het roze. Deze weer
in het midden op de witte cirkel geplakt.
Het konijn en de vogel van Marianne Design uit
wit linnen gestanst en erbij geplakt. De bezem uit wit linnen gestanst 
en op de linkerkant van de kaart geplakt.
Het eendje uitgedrukt en bij de bezem geplakt.


Het woordje "Hello" op een rond labeltje gestempeld,
gaatje gestanst en touwtje erdoor geknoopt. Label linksboven opgeplakt.
Aan de rechterkant heb ik het envelopje met bloemen opgeplakt,
met daarachter gestoken de uit gestanste hartjes op steeltjes van Crealies.
De prachtige uit gestanste vlinder van Studio Light rechtsboven geplakt.


Klaar!!
Bedankt voor het lezen en tot de volgende post ;)

Lieve Groetjes Karin XX



















3 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

Giny zei

Prachtig Karin.
Wat een mooie nieuwe lijn is dit weer!

Lieve groet Giny

Antoinette Voorn zei

Woww wat een bjoetie Karin xxx Antoinette