lentegroen

zondag 16 juli 2017

Scrap 'n Chat.......

Hallo allemaal,

Alweer een tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen he :)
Dus even een korte post deze keer :)
Hoe is het met jullie?
Soms dan ben je gewoon ff druk met van alles, opruimen en rommelen binnen en buitenshuis. Computertje beetje opruimen
( nog lang niet klaar, maar begin is er haha)  nouja, je kent het wel toch ;P
Maar tijdens het opruimen kwam ik dus nog een creatie tegen die ik een jaar geleden!! eens heb gemaakt tijdens een Scrap 'n Chat bij Hobbyvision en wou hem toch ff laten zien :)
Ik heb er een babyversie van gemaakt, met een paar sokjes in het laadje.
Misschien wil je hem ook wel eens maken? Dan is dit de link:

http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/06/scrapn-chat-hints.html



Ik heb hiervoor scrappapier van Maja Design gebruikt:
Life in the Country

De plaatjes en stansjes zijn uit de serie:
Beautiful Flowers van Studio Light.

Verder een bedel, plakparels, splitpennen en wat touw.

STENCILBF02

STENCILBF01

STENCILBF03









Lieve groetjes, en tot gauw weer!! XX


2 opmerkingen:

Monica zei

Gorgeous... way too adorable!!

Judith Thoonen zei

Heel mooi gemaakt
Grt van Judith