lentegroen

vrijdag 29 september 2017

Kaartje met achtergrond stempel..........

Hallo Allemaal,

Alweer even geleden dat ik iets op mijn blog geplaatst heb!!
Tijd gaat veel te snel hoor :o Het is alweer herfst!
Toch heb ik nog ff een lekker fris en vrolijk voorjaarskaartje gemaakt haha
Studio Light heeft div. prachtige achtergrond stempels
en met 1 van deze stempels heb ik dit kaartje gemaakt.
Gecombineerd met de mooie A7 silhouet stempels
en leuke stansjes van SL. 

Wat heb ik deze keer gebruikt:

- Karton: donkerblauw, roze en mosgroen van Papicolor
- Achtergrondstempel: STAMPSL184
- Basic Silhouet A7 stempels: STAMPSL198 en  STAMPSL203
- Stansjes Home & Happiness lijn: STENCILHH19, 20 en 22
- Basic randstans: STENCILSL43
- Paperpad: PPSL43 
- Inkt: Stazon Midnight Blue en Memento Lilac Posies
- Kaartenstandaard: Marianne design CR1408
- Bijpassend bedeltje, touw, lint, roosjes en plakparels

Ik heb de achtergrondstempel met de blauwe Stazon
op een lichtgrijs velletje uit het paperpad gestempeld. 


Daarna heb ik enkele 6 kantjes uit de stempel gesneden.
Dan zie je straks leuk het groene karton daar doorheen.

Na het uitsnijden ben ik de bloemen met blauw en roze gaan stempelen.
Gebruik af en toe een post-it zodat je geen steeltjes krijgt
waar je ze niet hebben wil ;)


De bloemen vind ik zo wel mooi en genoeg :)


De vogeltjes op tak heb ik met de roze memento
rechtsboven in de hoek gestempeld



Nu de bloemenstans  en de gieter tegen de achterkant
van het PP velletje geplakt.
Hierna het geheel op iets groter groen karton geplakt.
Daarna weer op iets groter roze karton en als laatste op iets groter blauw.
De fiets en een vlindertje uit gestanst en op verhoogd op de kaart geplakt.


Van wat touw,lint, roosjes en een bedeltje een leuk hoekje
linksboven op de kaart gemaakt.


Hier en daar wat bijpassende plakparels en KLAAR :)
Standaardje uit blauw gestanst en de kaart kan staan.





Eerder had ik dit kaartje al gemaakt, ook met een
achtergrond stempel: STAMPSL185.
Hierbij heb ik  geborduurd, ingekleurd, de rozen en vlinderstans
komen uit de Home & Happiness lijn en de plaatjes uit de
Summer Feelings lijn.

Nou misschien heb ik jullie op ideeën gebracht om ook eens "anders"
met de mooie achtergrond stempels van Studio Light
aan de gang te gaan??

Lieve groetjes Karin XX





2 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Een prachtig geheel! groetjes Joanne

Rosina zei

Hele leuke kaartje Karin...leuk die achtergrondjes gemaakt...KNAP gedaan!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina