lentegroen

maandag 22 januari 2018

30 jaar.................

Hallo Allemaal,

Voor de 30ste verjaardag van onze lieve dochter,
deze shaker drieluik voor haar gemaakt met de Romantic Botanic serie van Studio Light.


Het patroon van het in kruissteek geborduurde hart komt van Pinterest.
Dit hart met bijpassende kleuren DMC garen
geborduurd op een velletje uit Paperpad: PPRB57


30 heb ik ook in kruisteek geborduurd en achter de ronde shaker geplakt.
Deze een beetje gevuld zodat je de 30 wel blijft zien
met mini pareltjes en uit gestanste hartjes en bloemetjes.
Om de bolling heb ik kleine witte plakpareltjes geplakt.




De kaart en de stansen zijn van wit kraft karton.
De stans aan beide zijkanten is: STENCILRB55 
De stans die ik in de vouw ertussen uit heb laten steken
is van Marianne design: LR0507, deze heb ik doormidden gesneden
en beide delen uit de vouw laten steken. 
2 vierkantjes van 5 X 5 cm uit 1 van de basisvellen gesneden
en opgerold, stukje waxkoord hieromheen en opgeplakt.
De randen van de blaadjes uit het paperpad geruwd en beïnkt met
donkergroen Distress Ink: pine needles

Verder allerlei teksten, blaadjes, bloemen e.d. uit de uitdrukvellen
van de Romantc Botanic gebruikt.

Klaar!! :)










Lieve Groetjes Karin XX















3 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Karin.
Jij hebt voor haar een super mooi kaartje gemaakt en ik denk dat ze dit echt wel erg gaat waarderen ...
Groetjes, Odette.

Caroline zei

Wow, prachtig Karin! Hier ben je denk ik wel even mee bezig geweest. Gefeliciteerd met haar verjaardag! Een heel mooi cadeau op zich al!
Groetjes Caroline

Rosina zei

Heeeeel mooi kaartje Karin voor de verjaardag van je dochter...er is zoveel moois op te zien...Alsnog gefliciteerd met haar verjaardag...
Groetjes Rosina