lentegroen

dinsdag 24 december 2013

Oh, Denneboom....................


Yesssss!!!
 
Het is me gelukt om wel 7 kerstkaartjes te maken dit jaar pffff, erg he!!      
Hieronder de eerste 4, eigenlijk 5 maar 1 was er al op de bus.
  De laatste zien jullie morgen ;))
Ga gauw weer verder met de Kerst voorbereidingen!!
 
 
 
 
Patroon van het kerstboompje heb ik vast ooit ergens op Internet gevonden
en weet niet van wie hij is.
 
 
 
 
De prachtige Noor IJskristal mallen gebruikt!
Het papier zat bij een tijdschrift, weet helaas niet meer welke :(
Stempels en labelstans zijn van Marianne Design.
 
Het maken spreekt volgens mij voor zich!
Tot Morgen ??
 
Lieve groetjes Karin
 

7 opmerkingen:

Geralien Hoftijzer zei

Heel mooi Karin! Zie ik niet zo vaak meer een kruissteek borduurwerkje op een kaart. Vind het heel mooi in combinatie met het papier en de ijskristallen. Fijne feestdagen!! Groetjes Geralien

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart zo met de kerstboom in een kruis steekje.
Fijne dagen gewenst!
groetjes Anita

Alle mooie dingen zei

En ik mocht er een ontvangen..... Zo mooi weer, super bedankt nu maar hopen dat mijn kaartje nog bij jou aan komt!
Groetjes
Anita

Christa zei

wat een leuk idee om er een borduur boompje op te maken , ziet er super uit xx christa

Marian zei

Hoi Karin,

Ziet er weer gezellig uit.
mooi hoor.
Groet Marian.

Trijntje zei

Hoi Karin. Wat leuk met dat geborduurde boompjes. Heel erg mooi gemaakt Prachtige kaarten. Groeten Trijntje

Erica ♥ zei

Deze vind ik ook heel erg mooi zeg,
toch goed bezig geweest !

Hele fijne gezellige Kerst dagen,
lekker genieten en knutselen.
Een mooie, toffe en goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼