lentegroen

dinsdag 23 april 2013

Liefs uit ...............................

 

 Allereerst weer even een nieuwe volgster begroeten: Joke
Van Harte Welkom !
Leuk dat je mij nu volgt, veel kijk plezier en misschien doe je nog leuke ideeen op :)

 
Zoals beloofd zou ik er vandaag weer een kaartje opzetten :)
Weer een echt Hollands kaartje ( ..... en lag hier ook al een tijdje half afgemaakt ! )
Maar ziehier, weer 1 klaar :)
De kaart is 27,5 x 14,5 cm. en gerild op 8 en 13 cm.
Ook deze kaart heb ik gebruik gemaakt van Papicolor karton 200 grs en
omdat anders de kaart zo zwaar word, het lichtere 105 grs. Beide dus van Papicolor!
Het witte karton is 200 grs en het oranje randje is 105 grs. met daarop rood,wit,blauw geruit papier uit een Pretty papers bloc van  Marianne Design . Patroon geborduurd met div.
rood,wit,blauw en oranje kralen. Het plaatje is van een Hollands knipvel EWK1202
De teksten heb ik wederom gemaakt met de  Alfabeth generator.
Op de rechterkant 2 klompjes uitgestanst met een creatable van Marianne Design
deze heb ik aan elkaar gezet met een oranje geruiten stoffen splitpen en verhoogd opgeplakt
onder de klompjes heb ik nog "kusje"  gestempeld en het hier en daar nog wat
oranje strass-steenjes geplakt.
Dit was mijn kaartje voor vandaag !
O ja, nog even voor alle duidelijkheid ( voor wie het nog niet wist )
 Klik op de rode linken en je gaat naar het poduct wat ik gebruikt heb! :)
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag!!



Graag tot de volgende keer.



Lieve groetjes Karin

4 opmerkingen:

Richtsje zei

Lekker vrolijk en op en top Hollands Karin! Er zit veel werk in maar het resultaat mag er zijn, echt heel mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Giny zei

Hey dinnetje. hij is weer super geworden!!!!!

Tineke van der Linden zei

Superleuk is je echte Hollandse kaart!
Groetjes Tineke

Karin Heiloo zei

Dank jullie wel voor je berichtje :))) Fijne "oranje" dag morgen ;)

Lieve groetjes Karin