lentegroen

donderdag 18 april 2013

"Tulpen uit Amsterdam"........................

 

Na wat probleempjes met mijn PC kan ik nu eindelijk mijn tulpen drieluikje,
die ik al heel lang had liggen en eindelijk heb afgemaakt :) erop zetten.

Een lekker Hollands kaartje, past wel goed bij de gebeurtenissen deze maand!

De kaart is 27,5 x 14,5 cm. en gerild op 8 en 13 cm.
Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van  Papicolor karton 200 grs en
omdat anders de kaart zo zwaar word, het lichtere 105 grs. Beide dus van Papicolor!
Het witte karton is 200 grs en het blauwe randje is 105 grs. met  daarop weer rood
ruitjespapier.


De tulp heb ik geborduurd in kruissteek, gewoon op het karton! Heel leuk om te doen
en is ook wel 1 van mijn favoriete technieken, dus je zult het hier nog wel vaker tegen
komen.


Op de andere kant heb ik met div. kralen geborduurd, en heb ik het tulpen knipvel gebruikt van Yvonne Creations .

 
 
De tekst: "Van Harte" heb ik weer gemaakt met de Alfabeth generator 
Hiermee maak je je eigen teksten in stik- of kruissteek en print deze dan op gewenste grote uit.
Klik maar op de rode link en neem een kijkje!
 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag!!
Dank je wel voor het langskomen en de lieve en leuke reacties en graag tot de volgende keer.
 
Lieve groetjes Karin
 
 
 


6 opmerkingen:

Giny zei

Hij is weer geweldig mooi!
Ja, hij past heel mooi bij alle gebeurtenissen deze maand.
Super gedaan!!!

Richtsje zei

Ja, Karin dit past echt helemaal bij het "Hollandse gevoel" wat steeds meer naar boven komt! Heel mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Tineke van der Linden zei

Prachtig is je Hollandse kaart!
Groetjes Tineke

Aleida zei

Wat een geweldig leuk borduurwerk! De tulp is schitterend geworden. Het kaartje ziet er heel mooi en fris uit.
groetjes,

Karin Heiloo zei

Hallo lieve volgsters,

Dank voor jullie leuke en lieve berichtjes!
Altijd leuk om te lezen..........

Lieve groetjes Karin

Joke Mulder zei

Wat leuk dat je mijn volger bent geworden, ben het bij jou ook maar meteen je hebt er leuke dingen opstaan leuk zo met die letters om te borduren ik ken iemand van 87 die verzot is van borduren die kan ik mooi deze site aan de hand doen bedankt groetjes van Joke Mulder