lentegroen

dinsdag 4 augustus 2015

Kruissteekpatroontjes la Provence..................

Hallo lieve allemaal,

Zoals beloofd de kruissteek patroontjes 
van de borduurtjes uit mijn 
la Provence Pocket Letter!
Ik kreeg best veel vraag naar de patroontjes,
dus heb ik deze op ruitjes papier gezet en 
voor wie ze leuk vind staan ze hieronder :)
Wat ik wel leuk zou vinden is, als jullie de patroontjes
hier af halen, jullie misschien dan ook volger van mijn
blog willen worden ?? Super!! XX





 

Veel plezier met het borduren!!

Lieve groetjes Karin XX


3 opmerkingen:

Maia zei

Leuk dat je deze kleine patroontjes deelt, de pocket letter vond ik ook schitterend!
Natuurlijk ben ik meteen volger geworden.
Fijn zomer weekend.
Groetjes Maia

Erna zei

Hoi Karin, via Passie voor borduren kwam ik op je blog. Wat een leuk idee om borduren met scrappen te combineren. Ik ben zelf een borduurster maar je hebt me op een idee gebracht.
Liefs
Erna x

Caroline Cards zei

Bedankt dat je de patroontjes voor deze leuke borduurwerkjes op je blog hebt gezet.
Ik heb me meteen bij je blog aangemeld!
Misschien vind je het leuk om ook eens op mijn blog te kijken:
http://caroline-cards.blogspot.nl/

groetjes, Caroline