lentegroen

maandag 9 mei 2016

Lots of Love.........

Hallo Lieve Allemaal,
 
Moederdag 2016 is weer voorbij,
 en ik ben vreselijk verwend door man en kids met:
 Prachtige bloemen, zalig luchtje, lekker Rituals pakket en een bon voor
een heerlijke chocolade beleving :))))
 Dank lieve schatten!! XX
 
Maar ik heb zelf ook nog een lieve moeder,
en daar heb ik dit kaartje voor gemaakt,
en een leuk schaaltje samengesteld met allerlei Hollandse lekkernijen.
 Lekker van genieten mams !! XX
 
Dit kaartje komt uit het Luxe kaartenblok: Country Living,
 KAARTBLOKSL11 van Studio Light. Geweldig deze blokken!!
Snel, makkelijk en toch heel mooi een kaartje maken.
 Ik heb hem dit kaartje iets veranderd.
Een beetje van mijzelf en de rest van SL ;)

 
 
 
Verder heb ik nog gebruikt:
 
Hartjes randstans van Noor: 6002/0253
Hart stans van Marianne Design: Lr0159
en wat plakparels.
 

 
 
Lieve Groetjes Karin XX
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Rosina zei

Wat leuk Karin dat je zo heerlijk verwent bent met moederdag...en het kaartje wat je voor je moeder gemaakt hebt is ook prachtige ...heel leuk modelletje en prachtige accentjes er allemaal op...
groetjes Rosina

Joanne kramer zei

Prachtig! groetjes Joanne

Nicolette zei

Heel mooi Karin. En leuk dat je je eigen draai er aan geeft.
Wordt het toch wat persoonlijker.
Groetjes Nicolette

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is je kaart mooi geworden Karin, daar was je moeder vast blij mee.
Lieve groetjes Miranda