lentegroen

zondag 1 mei 2016

Spring !!!

Hallo lieve blogvriendinnen,
 
Wat een heerlijk weer he!
 En het word gewoon echt lente komende week, heerlijk!!!
Dus hoe toepasselijk een kaartje
Mooie zonnige serie vind ik dit :)
 Lekker geborduurd met 1 van de prachtige borduurpatronen van Jenine.
Verder ben ik ook bezig met voorbeelden maken voor Studio Light,
maar deze mag ik nu nog niet laten zien!
Nog even geduld, maar leuk is het zeker! :))
 
 
Ik heb voor deze kaart het bijpassende
karton pakket 13,5 x 27 cm: PM-4K-10009
het stansvel: SB10083 en de Cutting Die: PM10052
van de Springtime serie gebruikt.
Borduurgaren DMC: Geel 744, Groen 3052 en bruin 434.
Verder heb ik "spetters " gestempeld in de hoeken met de
Clear Stamp Grunge van Noor: 6410/0093
en distress Ink: Vintage photo.
De randen van zijn geruwd en ook beïnkt met Vintage photo.
Hier en daar lekker wat plakparels en strass steentjes en klaar !!
 
Geniet van het zonnetje!
 
Lieve Groetjes Karin XX

2 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Karin
De patronen van Jenine blijven prachtig, jij hebt een schitterende kaart gemaakt in wel héle mooie kleuren.
Lieve groetjes,Corrie

Caroline zei

Heel mooi kaartje Karin. De patroontje van Jenine zijn altijd zo mooi en het plaatje van Marieke maakt het geheel af!
Groetjes Caroline