lentegroen

zondag 18 augustus 2013

25 jaar getrouwd en Sara..................

Goedenmiddag mede blogsters :) een kort berichtje :
 
Deze kaartjes wilde ik jullie graag nog even laten zien ;)
 
Ik kreeg van iemand de vraag of ik een kaartje kon maken voor 25 jarig Huwelijk en Sarah, en dit dan gecombineerd in 1 kaart. Nou, denk denk denk....... en jahoor zie hier het resultaat,
 een dubbele easelcard. 
 
 
.......en deze heb ik voor mijzelf gemaakt en verstuurd naar dit lieve bruidspaar:
 
 
Ben nu met iets leuks voor Kerst bezig !!
Wordt vervolgd.......... ;))
 
Fijne zondag!!
 
Lieve groetjes Karin
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Karin, je easelkaart is prachtig, mooie warme kleuren, je hebt er een mooi geheel van gemaakt. De kerstkaart ben ik nu al nieuwsgierig naar, dus maak hem maar snel af, kom ik weer bij je langs.
Lieve groetjes,Corrie

Antoinette Voorn zei

Wauwww beide kaarten zijn hartstikke mooi. gaaf joh die ene die hebt gekregen... en je borduurwerk van je eigen kaart is heel mooi!