lentegroen

vrijdag 2 augustus 2013

Op de fiets................

         
 Hier dan mijn 5e en laatste kaartje :) in vintage stijl !

     Ook deze staat in de nieuwe vintage
            3D Special Plus nr. 49 , die nu in de winkels ligt.
 
 
 
 
         Als je dit kaartje misschien wilt maken, 
koop dan dit prachtige boek !
Daar vind je de hele beschrijving.

Als je het leuk vindt kijk dan ook even op het Blog
van Studiolight voor nog veel meer mooie creaties :)
 
Veel plezier, een mooie dag 
en alvast een prachtig en minder warm weekend !!
 
Liefs Karin 

6 opmerkingen:

Richtsje zei

....ja, ik vroeg me al af waar blijft die nummer 5 nou, nee hoor, grapje...hahaha.... Het was het wachten waard hoor, wat een supermooie vintage Karin!! Wederom prachtig gemaakt. Als ik in mijn vakantie eens in een hobbywinkel vertoef...wat heel erg voor de hand ligt...dan neem ik eens een kijkje in dit blad naar jouw schitterende kaarten!

Groetjes en jij ook een iets minder warm en fijn weekend!
Richtje

Trijntje zei

Hoi Karin. Prachtig is deze vintagekaart. Heel erg mooie details, prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

het is een mooi kaart Karin.

groetjes karin

Giny zei

Hij is weer superde puper, hihihihi, kan ook niet anders ;-)))))

Antoinette Voorn zei

super gave vintage kaart en prachtig blauw! geweldig dat je creaties erin staan!

Hobby Musician Keyboard zei

Liefste Karin , je maakt fantastisch mooie werkjes! Ik nodig je uit in mijn blogspotjes en mijn nieuw winkeltje. Het zou echt tof zijn dat je voorbij komt. Vele groetjes van Maria
http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/
http://www.bettyscardsandpaperdesign.com/
http://hobby-crafts-and-paperdesign.blogspot.de/