lentegroen

woensdag 21 augustus 2013

Kerstklosje..............

Mijn beloofde kerstcreatie hihi..............

Het is zo leuk om deze klosjes te maken!



Klik tijdens het lezen op de rode linken.

Gewoon van een wc rol, of een keukenrol hierbij kun je dan zelf nog de hoogte bepalen en daar plak je designpapier omheen. Ik heb gekozen voor de mooie nieuwe Vintage kerstlijn van Studiolight.
Boven en onderkant 4x uitstansen uit Bazill Basics Paper. Hier kun je elke ronde Nestabilities voor gebruiken, wel de maat een beetje aanpassen aan de dikte en hoogte van je wc, keukenrol of iets anders. Je basisklos is nu klaar dus......................versieren maar!!
Alle plaatjes die ik gebruikt heb zijn ook weer van de mooie Vintage kerstlijn van Studiolight.




 


Bovenop een klein houten garenklosje met wat kerstrood kant eromheen
en vastgezet met een gouden baby veiligheidsspeld.




De bloemen heb ik gestanst met de Floral punches set van Nellie Snellen
en in elkaar geplakt ongeveer net als de rozen uit deze tutorial!
 Gewoon zelf lekker een beetje rommelen en proberen.




Ook heb ik eindelijk die ontzettend leuke miniflesjes in stervorm van 
Kimya verpakkingen gebruikt.
Deze voor de helft gevuld met gouden rocailles kraaltjes.
Lintje om het flesje en op een linnen labeltje van Maya Road geplakt.



Het houten "sleetje" heb ik op een beurs gekocht bij Zwanette's Sprookjes Atelier, zij heeft heeeeel veel keus in houten uitgelaserde vormen en figuren. Heel leuk!!

  

Verder het klosje aangekleed met kant, parelsnoer, bedeltje, plakparels, uitgestanste hulsblaadjes................ Nouja als ik nog wat vergeten ben dan spreken de foto's voor zich :)
Misschien heb ik jullie weer een idee gegeven voor iets leuks om neer te zetten met de kerst!
Een mooie dag en als je het leuk vind, laat gerust een reactie achter :):)

Lieve Groetjes Karin










3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

super gaaf Karin, heel erg mooi gemaakt en opgemaakt.

groetjes karin

Giny zei

WAUW, wat is ie mooi en wat veel details.
Superrrrrrrrrrrrrrr!! Geweldig!!!!
hihihi......mar dat had ik je al vertelt

xx van mij

Erica ♥ zei

Prachtig gemaakt, en ook hele mooie
en duidelijke foto's, leuke ideeën ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl